
Heb je een blogartikel geschreven, dan wil je ook dat het gelezen wordt.
17 Tips voor pakkende titels!voor coaches • trainers • consultants
Heb je een blogartikel geschreven, dan wil je ook dat het gelezen wordt.
17 Tips voor pakkende titels!door Riet 9 Reacties
Geregeld krijg ik vragen (ook verzuchtingen) van mensen, als ze horen dat bloggen een must is voor je marketing: “Pfffjoe… waar moet ik dan over schrijven?”
Of: “ojee, ik kan helemaal niet schrijven”
“Alles is toch al geschreven…”
Ze zien er als een berg tegenop.
Maar dat hoeft niet.
door Riet 4 Reacties
Dit was de tekst op het lootje dat ik trok, tijdens een schrijfavond voor ZZPers. De opdracht: schrijf een stuk in tien minuten, met deze tekst als titel.
Supertitel, nietwaar?
Ik heb ‘m helaas niet zelf bedacht…
Ook wist ik eigenlijk nog niet dat bloggen zóveel meer voordelen heeft, totdat ik dit (ook super) artikel tegenkwam van Mark Schaefer “10 Reasons to blog – even if nobody reads it” en ik wilde het supergraag delen.
(Ik heb Mark op de hoogte gesteld van het feit dat ik zijn artikel vertaald en gedeeld heb, zie de comments daar). [Lees meer…]
door Riet 10 Reacties
Van WordPress komen regelmatig nieuwe versies uit, die te maken hebben met verbeterde beveiliging.
Update altijd, zodat je site goed beschermd blijft tegen hackers.
door Riet 5 Reacties
Ik herinner me nog goed hoe verbaasd ik was, toen ik die vraag kreeg.
Het was in de boekwinkel, tijdens de presentatie van een boek dat ik had vormgegeven: ‘BROOD. Ja, dat dacht u’.
Schrijver Jacques Creusen †, illustratrice Jacqueline Wassen en ik, we stonden naast elkaar de verkochte exemplaren te signeren.
Jacques en Jacqueline deden dat uitgebreid, mensen moesten op hun beurt wachten.
door Riet 15 Reacties
Zoals zovelen ben ik gek op chocolade!
Een ramp met de feestdagen in het vooruitzicht, en het begint met de chocoladeletter (zijn er trouwens suikervrije chocoladeletters?).
Het valt me op dat die letters er bijna allemaal hetzelfde uitzien.
Te weinig fantasie?Voor ZZP’ers is het van cruciaal belang om hun doelgroep te kennen en centraal te stellen, maar voor beeldend kunstenaars gaat dit niet op.
Hoe kunnen zij internetmarketing en social media slim toepassen om geld te genereren voor hun projecten?
Om ook deze bezoekers interessante informatie te kunnen geven kwam ik bij een artikel van Erwin Blom over het fenomeen Crowdfunding: “Kunst en crowdfunding leven op gespannen voet”.
(Update: Het artikel is inmiddels offline helaas).
door Riet 2 Reacties
Je doelgroep, dat zijn mensen die het meest gebaat zijn bij jouw expertise, jouw dienst. En willen daar graag voor betalen.
Startpunt: Weet wat jouw expertise is.
Je doelgroep, dat zijn mensen die …Je doelgroep vinden kan een klus lijken.
Bepaal eerst wie je doelgroep is, en lees hier tips waar je je doelgroep kunt vinden