Succes met je Site

voor coaches • trainers • consultants

  • WebsiteCoach stopt
  • Blog

13 november 2010 door Riet 2 Reacties

Je doelgroep bepalen – welke hoort bij jou?

Je doelgroep, dat zijn mensen die het meest gebaat zijn bij jouw expertise, jouw dienst. En willen daar graag voor betalen.

Hoe kun je het beste je doelgroep bepalen?

Startpunt: Weet wat jouw expertise is.

Je doelgroep, dat zijn mensen die …

Categorie: Slimmer klanten werven Tags: doelgroep bepalen

13 november 2010 door Riet 1 Reactie

Je doelgroep vinden… Waar?

Je doelgroep vinden kan een klus lijken.
Bepaal eerst wie je doelgroep is, en lees hier tips waar je je doelgroep kunt vinden

Categorie: Slimmer klanten werven Tags: doelgroep vinden

12 november 2010 door Riet 2 Reacties

Waarom een doelgroep kiezen, dan sluit ik toch klanten uit?

Loop je ook wel eens door een winkelstraat, gezellig shoppen, winkels kijken?

Iedere winkelier hoopt dat jij je goeie geld bij hèm achterlaat.
Niet bij de winkel ernaast.

Ga jij daarom bij iedere winkel binnen?
Lijkt me niet.

Alleen daar waar iets aangeboden wordt dat jouw interesse heeft.
Of opwekt, omdat je ineens denkt: o wat handig, dat kan ik gebruiken!

Zo werkt het ook als jij iets aanbiedt.

Categorie: Slimmer klanten werven Tags: doelgroep bepalen, elevator pitch in 1 zin, expert, expertise, ideale klantprofiel, klant op je af laten komen, klanten werven via internet in 10 stappen, marketing, offline, online, probleem oplossen

19 oktober 2010 door Riet 17 Reacties

Klanten werven via internet in 10 stappen

Een eenvoudig stappenplan voor het opzetten van
een strategie voor je internetmarketing
om jouw doel(en) te realiseren, zoals:

• meer klanten werven,
• naamsbekendheid uitbouwen,
• relaties onderhouden.
Wat zijn jouw doelen?

En hoe kom jij ‘in the picture’ op internet?

Categorie: Slimmer klanten werven Tags: Blogtips, Call-to-action, doelgroep, expert, Facebook, internetmarketing strategie, linkbuilding, linkedin, meer klanten, nieuwsbrief, Social Media, stappenplan, zoekmachinemarketing

7 september 2010 door Riet 3 Reacties

Waarom zou je bloggen?

Het mooie van internet is dat je gevonden kunt worden.
Mensen zoeken op internet oplossingen voor hun problemen, antwoorden op hun vragen.

Als je regelmatig iets publiceert dat waarde heeft voor jouw doelgroep leert men jou daardoor als expert kennen.

Als je regelmatig iets publiceert dat …

Categorie: Bloggen Tags: bloggen-linkedin-twitter, Blogtips, BLT, marketingstrategie, naamsbekendheid, nieuwsbrief, online marketing, Social Media, waarom bloggen, weblog-tips, weblogtips

7 september 2010 door Riet Reageer

Waarom Social Media?

Tegenwoordig kun je als bedrijf niet meer zonder Social Media.
Het kost een hoop tijd.

En wat heb je er nou aan?

En wat heb je er nou aan?

Categorie: Slimmer klanten werven Tags: blog-tips, Blogtips, doelgroep bereiken, naamsbekendheid, online marketing, online netwerken, relatie opbouwen, Social Media, weblog-tips, weblogtips

7 september 2010 door Riet 1 Reactie

Wat is online marketing?

iMac met pionnen

Simpel gezegd: alles wat je doet om in contact te komen met je potentiële klant, maar dan online.
Omdat het aantal internetgebruikers flink gegroeid is de afgelopen jaren, kun je met online marketing (ofwel internet-marketing) gemakkelijker jouw doelgroep benaderen.

Of beter nog: jij kunt ervoor zorgen dat zij jou benaderen.

Categorie: Slimmer klanten werven Tags: blog-tips, Blogtips, elevator pitch in 1 zin, gevonden worden op internet, online marketing, Social Media, stappenplan, weblog-tips, weblogtips, zoekresultaten

18 augustus 2010 door Riet 2 Reacties

Slimmer klanten werven

Diagram met websitepagina's, allemaal getiteld 'IK'

Veel bedrijven hebben een website waarin ze vertellen wie ze zijn en wat ze doen, en dat is het dan.

Ook al zien websites er flitsend uit, scoren hoog in de zoekmachines; dan nog is het maar de vraag of bezoekers van zo’n site actie ondernemen om klant te worden.
De concurrentie heeft namelijk ook een hele mooie website.

Wat doe je dan? Hoe ga jij passende klanten werven?

Hoe overtuig je een bezoeker ervan dat jij de juiste persoon bent voor zijn vraag?

Categorie: Slimmer klanten werven Tags: Blogtips, marketingstrategie, online marketing, stappenplan

  • « Vorige
  • 1
  • …
  • 11
  • 12
  • 13

Onderwerpen:

  • Afbeeldingen in je blog (8)
  • Algemeen (5)
  • Beeldend kunstenaars (1)
  • Bloggen (17)
  • Boeken – aanraders (1)
  • Gevonden worden (17)
  • Grafische vormgeving (6)
  • Handige tools (10)
  • MailChimp (1)
  • Online training (3)
  • Slimmer klanten werven (33)
  • Testimonial (8)
  • Twitter-tips (1)
  • Video (3)
  • Website sneller maken (4)
  • Wordpress (41)

Meest gelezen:

  • Gratis website vergelijken: JouwWeb, Jimdo, Wix, Weebly, WordPress.com. En SquareSpace
  • Online training maken: met LearnDash
  • Foto verkleinen: werkt in je voordeel
  • Eenvoudig tekst toevoegen over een foto
  • Welk lettertype is dat?
  • Linken naar een plek binnen een pagina: met anchorlinks
  • Hoe maak je een email link in WordPress, spam-safe

WordPress

  • Hoe maak je een email link in WordPress, spam-safe
  • Met anchorlinks: linken naar een plek BINNEN een (andere) pagina
  • Helpt jouw 404 pagina je bezoeker, of jaag je hem weg?
  • Stop Spam met Honeypot for ContactForm 7
  • Kies voor betrouwbare WordPress hosting
LEES MEER

Gevonden worden

  • Met anchorlinks: linken naar een plek BINNEN een (andere) pagina
  • Helpt jouw 404 pagina je bezoeker, of jaag je hem weg?
  • Meer bezoekers met een optimale beschrijving van je afbeeldingen
  • SEO booster: kennisbank op je website
  • Genesis 404 pagina
LEES MEER

Bloggen

  • Gratis website vergelijken: JouwWeb, Jimdo, Wix, Weebly, WordPress.com. En SquareSpace
  • Overzicht in je website met Categorieën
  • Meer bezoekers? Gebruik Power Words in je blogtitel
  • Overtuig je lezer: in 4 stappen
  • Moestuintje of Blog?
LEES MEER

Slimmer klanten werven

  • Email funnel maken
  • “Heb jij de oplossing voor mijn probleem?
  • Ontdek jouw ideale klant in 10 minuten
  • Je aanbod Magnetisch maken
  • Messcherpe Teksten en Magnetische Titels
LEES MEER

Handige tools

  • Email funnel maken
  • SEO booster: kennisbank op je website
  • Eenvoudig contactformulier op je wordpress website
  • Hoe Magie werkt. Ook voor jou. En niet moeilijk.
  • MailChimp: laatste nieuwsbrief sturen aan nieuwe inschrijvers?
LEES MEER

Snelle uitleg over:

Klanten werven | SEO |
WordPress | Websitebouw

Connecten?

linkedintwitterfacebook

Privacy verklaring
Algemene info WebsiteCoach

Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Log in

Ook deze website gebruikt cookies: om de website goed te laten werken, en anoniem het gebruik van de website te analyseren.
En cookies waardoor jij feedback kunt geven of berichten kunt delen op social media.
OkNeeInfo
Mijn cookie instellingenherzien