Eindelijk je website af?
Met teksten die klanten opleveren?

​Wist je dat websitebezoekers binnen 4 seconden willen vinden wat ze zoeken?
Je moet dus metéén hun aandacht trekken.


Maar teksten voor jezelf schrijven kan een crime zijn...

​Je staart je blind op je teksten,
je blijft er aan schuren en schaven,
maar komt niet dichter tot de kern...


Je schuift het schrijven voor je uit,
​hopend op een aha-moment met meer inspiratie.
Maar dat moment komt maar niet…

​Zittend in je eigen bubbel is het lastig om in het hoofd van jouw potentiële klant te kruipen.


Hoe fijn is het als iemand je helpt, om jouw kernboodschap helder te verwoorden, structuur aanbrengt in je website en daarbij ook jouw doelen in de gaten houdt?

Ik kijk door de ogen van je bezoeker naar jouw website. Hierdoor:

  • sluit jouw content naadloos aan op zijn vraag of behoefte
  • zodat je zijn aandacht vasthoudt
  • en dit betekent dat je hem ongemerkt bij de hand meeneemt, richting de koopknop - of andere actie die jij bepaalt.

​Met een website die eindelijk af komt en die precies past bij de behoefte van jouw potentiële klanten, creëer je meer èn betere online zichtbaarheid = meer bereik = meer bezoekers = meer leads die contact opnemen.

Ik leef me in, in jouw potentiële klant. Zo ​zie ik waar je zijn aandacht verliest; en ook waar, waarom en waarmee je de aandacht juist versterkt.

Het vertrouwen groeit wanneer zij zichzelf herkennen in jouw teksten.
Zij waarderen jouw kennis en ervaring.
Dit versterkt je expertstatus.

Zo groeit jouw klantenkring, je bedrijf èn jouw omzet.

​Riet heeft op basis van een korte screening van mijn website gerichte en goed toepasbare tips gegeven, hoe mijn website beter bezocht te krijgen.
Na de verbeteringen had ik in 2 dagen meer bezoekers dan voorheen in 2 weken!"

Jannette van Gelder

moeddoetgoedonline.nl

​Bijzonder hoe je me ‘uit mijn hoofd’ haalde, waardoor ik mijn ideale klant duidelijk voor me zag."

​Marlene Stevens

​marlene-exclusive.nl

​​Rustig en meedenkend, gaf Riet heel veel extra tips en hield ze voor mij het overzicht. Met humor en creativiteit! Ik ben nu volop aan de slag met mijn site, ik zie de bezoekersaantallen stijgen en de aanmeldingen voor mijn nieuwsbrief toenemen. Heerlijk!"

​Gertrude Steenbeek

​gertrudesteenbeek.nl

 Uit ervaring weet ik hoe lastig het is om uit je eigen bubbel te komen, waardoor je zelf niet meer ziet waar je de plank misslaat. Zonde van je kostbare tijd. En van het geld dat je daardoor laat liggen.


Door op de stoel van jouw lezer te gaan zitten zie ik meteen waar je de aandacht van je lezer verliest.
Ik geef aan wat er in zijn hoofd gebeurt, waarom dat gebeurt, en hoe je dat voorkòmt.


Zodat je zijn interesse blijft prikkelen voor jouw aanbod en hij daar snel JA op zegt. Omdat jouw aanbod precies is wat hij graag wil.  

Natuurlijk is er online allerlei informatie te vinden waarmee je je website weer een stapje beter maakt. Maar wanneer is goed ook goed genoeg?


En elk bedrijf is uniek. Maar die algemene info gaat vaak nèt niet precies over jou... hoe kun je dan authentiek overkomen?

​Wie ben ik?

Mijn naam is Riet de Wit. ​Sinds 2000 bouw ik websites, en sinds 2010 verdiep ik mij in online marketing.
Qua tools en qua content weet ik wat er nodig is om online klanten te krijgen.

Elke klant die bij mij komt wil ​graag een klantwervende website. En bijna iedereen worstelt met het bepalen van de juiste doelklant(en). ​
​Maar zonder een gedegen maar cruciale voorbereiding is je website weggegooid geld.

Om hier ​snel ​meters in te maken ontwikkelde ik ​de ContentSessie.

Zoals een huis een fundering nodig heeft:
je ziet het niet, maar zonder een stevig fundament zakt je huis in elkaar.

Door mijn gerichte vraagstelling en ‘tussen de regels door’ te luisteren naar jouw antwoorden komen we in de ContentSessie snel tot de kern van jouw specifieke dienst, doelklant en kernboodschap. 

Wil jij klanten die precies bij jou en jouw aanbod passen?
Klanten die het liefst met jou willen werken ipv met je concullega’s?
En daar graag jouw prijs voor betalen?

​In de ContentSessie werken we in 1 dag (van 10.30-16.30u) aan:

  • jouw heldere kernboodschap 
  • overzichtelijke websitestructuur
  • zicht op klantmagnetische teksten

Kortom, een superstart van je ContentCreatie: blogideeën en andere strategische content, waar je maanden mee vooruit kunt! 
Je doet niet meer 'zomaar wat'. Je bouwt aan de relatie met je lezers en volgers waardoor hun drempel om jouw aanbod te kopen verdwijnt.


Koffie - thee - water en een lichte lunch zijn inbegrepen.

Wat levert de ContentSessie op?

  • Structuur voor je website helemaal uitgewerkt. Met een wervend fundament onder je websitestructuur wordt je website een klantmagneet
  • Heldere homepage layout, met aanzetten voor koppen en kernachtige teksten
  • Laserfocus op de vragen en behoeften van je klant - en dus je content.
  • Je raakt​ ​geen tijd, geld en energie meer kwijt aan zijpaadjes doordat je nu weet wat wel en niet werkt op een website. Dat geeft rust, zowel zakelijk als privé. En eindelijk ook: snel rendement halen uit je website omdat deze zoveel meer wordt dan een bedrijfspresentatie.

Je hebt méér tijd om te doen waar jij goed in bent en verdient een goed inkomen met werk dat bij jou past.

Je klanten zijn enthousiast over jou en jouw diensten, en vertellen dat dóór binnen hun netwerk.


Wil jij 1 dag lang: alle aandacht voor jou, al jouw vragen,
en een flinke sprong vooruit maken met jouw website en bedrijf?

“Pfff…  ik wil gewoon een website waar ik weinig omkijken naar heb.
En de software, die is toch gratis tegenwoordig?”

​Klopt, ​veel software is gratis.
Met de bijgeleverde templates lijken het zelfs simpele invuloefeningen. ​
Maar die meeste templates zijn erg dwingend. Wil je het nèt even anders, dan lukt dat vaak niet en hoppa, daar gáát je kostbare tijd. Of ​moet je​ kennis van code hebben, ​maar daar ligt nou net niet jouw expertise​...


Bovendien is het bouwen van je website ​niet de eerste stap.
D​​enk eerst na over: "hoe ​wordt ​mijn website méér dan de gemiddelde bedrijfspresentatie, waar er al zoveel van zijn?"
Tegenwoordig red je het echt niet meer met wie ben ik / wat doe ik / ​dit kost het​ / en hier is mijn contactformulier​.

Wat veel beter werkt is:

  • Weten wie jouw ideale klant is
  • Met welk probleem of vraag hij ​zoekt naar een oplossing
  • Met welke waardevolle content jij daar op gaat aansluiten​
  • hoe je hem overtuigt dat jouw aanbod hem ​de meeste waarde oplevert
  • hoe je je website zó inricht dat jouw bezoeker snel de door jou gewenste actie neemt

Zonder deze basis ​zal je website veel kosten en heel weinig ​opleveren.

​​​De ContentSessie is een investering in jouw bedrijf om veel meer klanten aan te trekken.
Reken maar eens uit hoeveel tijd je kwijt bent (geweest) door

  • geen overzicht te hebben​​
  • ​jouw aanbod niet ​zodanig kunnen ​verwoorden dat ​jouw klanten het ook als heel waardevol ​zien
  • ​vruchtelo​ze challenges, trainingen, tooltjes

Die waardevolle tijd ontvang je nu terug.

​Ik kwam los van mijn eigen verhaal en begrijp nu hoe ik de connectie maak met de bezoeker, mijn potentiële klant. Ik durf nu veel meer mijn website content vanuit mijn intuïtie te schrijven."

​Lieve Proost

​​lieverbewust.be

D​e ContentSessie is voor jou als je:

  • bereid bent te investeren in je bedrijf en in jezelf
  • graag meer klanten wil krijgen zonder alle netwerkborrels af te lopen
  • je bedrijf en je inkomen wil laten groeien
  • bereid bent ook daarna zelf aan de slag te gaan​ - maar waarschijnlijk sta je te popelen om je nieuwe inzichten en ideeën meteen te verwerken

D​e ContentSessie​ is ​niet voor jou als je:

  • je blijft hopen dat klanten vanzelf komen
  • geen extra klanten nodig hebt
  • niet wil groeien met je bedrijf
  • je denkt dat je dit ‘er wel even bij’ doet

Eerst meer weten? Vul het formulier onderaan de pagina in.
Ik bel jou dan om samen te kijken of de ContentSessie iets voor jou is.

Veelgestelde vragen:

​Is dit voor gevorderde ondernemers of is het ook voor starters?

​Is ​de ContentSessie meer geschikt voor de offline of voor de online ondernemer?

​Gaat dit over WordPress​?

​​En ná de ContentSessie?

​Eerst meer weten? Vul het formulier ​in.
Ik bel jou dan om samen te kijken of de ContentSessie iets voor jou is.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.