Ik heb per ongeluk een verkeerde foto besteld, kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Wanneer u nog niet betaald heeft kunt uw bestelling gemakkelijk wijzigen of annuleren op de bestelsite. Indien u al betaald heeft kunnen wij helaas niets aan uw bestelling wijzigen.
Wilt u toch een andere foto bestellen? Dan kunt u uw inlogcode, wanneer deze nog niet is verlopen, nogmaals gebruiken voor het bestellen van de gewenste foto’s.
Mijn kind was afwezig tijdens de komst van de schoolfotograaf. Kan ik alsnog de groepsfoto bestellen?
Indien uw kind afwezig was tijdens de komst van de schoolfotograaf en u wilt alsnog de groepsfoto bestellen kunt u een mail hierover sturen naar info@noordfotografie.nl . Vermeld in uw mail de naam van uw kind, de school en de klas.
vraag 1
antwoord 1
Ik heb per ongeluk een verkeerde foto besteld, kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Wanneer u nog niet betaald heeft kunt uw bestelling gemakkelijk wijzigen of annuleren op de bestelsite. Indien u al betaald heeft kunnen wij helaas niets aan uw bestelling wijzigen.
Wilt u toch een andere foto bestellen? Dan kunt u uw inlogcode, wanneer deze nog niet is verlopen, nogmaals gebruiken voor het bestellen van de gewenste foto’s.
Mijn kind was afwezig tijdens de komst van de schoolfotograaf. Kan ik alsnog de groepsfoto bestellen?
Indien uw kind afwezig was tijdens de komst van de schoolfotograaf en u wilt alsnog de groepsfoto bestellen kunt u een mail hierover sturen naar info@noordfotografie.nl . Vermeld in uw mail de naam van uw kind, de school en de klas.