Hoe krijg je die magische KLIK 
waardoor je bezoeker een klant wordt?

Krijg die klik met je ideale klant

De meeste webbouwers hebben geen zin om mee te denken over structuur en inhoud van een klantwervende website.

Of over een wervende strategie

Ze willen bouwen. Punt.
Dààr zijn ze goed in.

Ook al heb jij het meest geweldige aanbod op je website...

als een bezoeker geen KLIK met jou voelt:
dan is al je werk voor niets.

Wanneer krijgt je bezoeker die -klik?

Neem de tijd voor een goede

voorbereiding

Is de inhoud van de website niet afgestemd op de behoefte van je ideale klant, 
dan zal je website weinig opleveren.

Leg een

wervend fundament

onder je website.

Stel: je wil een huis bouwen.
Stap je dan meteen naar de bouwmarkt?
Of naar de metselaar, timmerman, stukadoor? 

Of ga je eerst naar een architect?
Die jouw wensen vertaalt naar een effectief plan, waarmee jij je doelen realiseert?

Denk altijd eerst na over drie belangrijke dingen:

1

Jouw ideale klant

Wie is dat eigenlijk?
Wat is zijn probleem - waar jij alles vanaf weet,

waar jij de beste oplossing voor hebt?
Hoe beter jij jouw ideale klant kent,
hoe eerder hij jou zal vertrouwen.
Alles draait om vertrouwen.

2

Wat vertel je over jezelf?

Op een overtuigende Over Mij pagina staan precies díe dingen
die
jouw lezer overtuigen van jouw expertise.
Waarmee jij je onderscheidt van je concurrenten.
Want jij bent uniek - en je bezoeker wil een KLIK met jou voelen.

3

Wat wil jij dat je bezoeker doet?

1. Bepaal het doel van je website: is dat bijvoorbeeld
imagoversterking, goede klantrelaties, inschrijvers krijgen voor je nieuwsbrief,
contact opnemen, verkopen realiseren, of ...?.
2. Is het heel duidelijk voor je bezoeker wat jij van hem verwacht?
3. En is die KLIK er, kan hij dan gemakkelijk de gewenste actie uitvoeren?

Dit is het fundament onder een wervende website.

Kom je er zelf niet uit?

In een WebsiteCoaching traject komen deze 3 dingen
spathelder boven water.
En maak ik
de blauwdruk voor jouw wervende website.

De blauwdruk is een functioneel ontwerp.
Hierin is de websitestructuur vastgelegd: 
pagina's en teksten die je nodig hebt om de KLIK te krijgen
waardoor je bezoeker denkt: "yes, HIER hier wil ik meer mee!"

Met de blauwdruk kun je je wervende website veel sneller (laten) bouwen.

Heb je een webbouwer?
In de blauwdruk staat precies wat je van hem verwacht.

Zoek je een webbouwer?
Je kunt goed vergelijkbare offertes opvragen.
Geen frustratie door miscommunicatie tijdens het bouwen.

Bespaar tijd, geld en frustratie met een website-blauwdruk.

In de website-coaching-sessies wordt helder:
- Wie ben jij, wat wil jij de wereld brengen, wat maakt jou uniek;
- Waar help jij de ander mee, en bij welke klant past dat het beste;
- Wat is de beste website-structuur waarin je bezoeker zich thuisvoelt.

De beste voorbereiding.
Niet alleen voor je website, ook voor je bedrijf

Ervaringen:
“Bijzonder hoe je me ‘uit mijn hoofd’ haalde waardoor ik mijn ideale klant duidelijk voor me zag.” - MB
“Ik kwam los van mijn eigen verhaal en begrijp nu hoe ik de connectie maak met de bezoeker, mijn potentiële klant.” - LP
“Fijn dat je zo geduldig bent waardoor ik door mijn weerstand heen kwam; fijn dat ik gewoon mezelf kon zijn in de coachingssessies met al mijn onzekerheden; fijn dat ik nu een goede websitestructuur heb, en ook dat je hielp meedenken over de homepage headlines.” - AW
“Ik durf nu veel meer mijn website content vanuit mijn intuïtie te schrijven.”  - LP

Met een Wervende Website krijg jij de KLIK met klanten die bij jou passen.

Je ideale klant neemt contact met jou op
of schrijft zich in voor je nieuwsbrief omdat: 
- jij zijn probleem begrijpt;
- jouw aanbod precies is wat hij nodig heeft;
- hij overtuigd is geraakt dat jij de beste bent die hem kan helpen.

Riet de Wit - WebsiteCoach

Ik stel kritische vragen.
Ik luister goed naar je antwoorden.
En ik vraag dóór.
Zodat jouw website mega-aantrekkelijk wordt voor jouw ideale klant.

Het boven water krijgen van de juiste content is één van de leukste kanten van mijn vak.



Wil jij ook klanten maken van je website bezoekers?
Zorg dan eerst voor een wervend fundament.

Wervende Website - Coaching & Blauwdruk

De beste voorbereiding.
Niet alleen voor je website. Ook voor je bedrijf

€ 597 ex btw

Veel gestelde vragen

Hoe werkt het?

Hoeveel coachingssessies zijn nodig?

Wat staat er in de blauwdruk?

Hoe krijg ik die blauwdruk?

En het design van de website?

Wie bouwt mijn website?

Moet het een WordPress website worden?

Bespaar tijd. Bespaar geld. Bespaar frustratie.

• Na de coaching weet jij precies:

- wat jij te bieden hebt
- voor wie je aanbod mega-aantrekkelijk is: jouw ideale klant
- hoe jij jezelf onderscheidt van je concurrenten

• Met de blauwdruk wordt je wervenden website
veel sneller gerealiseerd

Want je weet nu
- wat je nodig hebt op jouw website
- hoe je van een bezoeker een klant maakt

• Ook in de toekomst bespaar je tijd en energie omdat je weet

- op wie je jouw marketing richt
- wat hij/zij nodig heeft, dus waar je over moet bloggen om te prikkelen
- en welke social media kanalen daar het beste bij passen.

Maak klanten van je website bezoekers

Wervende Website - Coaching & Blauwdruk

De beste voorbereiding.
Niet alleen voor je website. Ook voor je bedrijf

€ 597 ex btw

PS: Bedenk: zonder goede fundering krijg je nooit een stabiel huis.
Hoeveel je later ook bijbouwt of verbouwt.

Wat levert het op?

  • tijdwinst: Een webbouwer kan gewoon 'meters maken' en snel een effectieve site opleveren.
    Als je zelf bouwt, heb je geen twee petten tegelijk meer op. Je dwaalt niet meer af.
  • geld besparing: een webbouwer hoeft niet steeds bij te sturen, of zelfs opnieuw te beginnen (en te factureren) omdat niet duidelijk is wat jij precies bedoelt
  • het fundament onder je website is óók het fundament onder je bedrijf
  • tijdwinst na het bouwen: geen tijd meer kwijt aan marketingactiviteiten die niet bij je doelgroep passen
  • focus na het bouwen: je weet precies voor wie je je blogs schrijft en wat die doelgroep interessant vindt. Je hoeft niet meer van alle markten thuis te zijn, op zoek naar content voor je blogs.