
Op zoek naar handige hulpmiddeltjes bij het bloggen (ik heb ook wel eens zo’n ‘writersblock’) stuitte ik op “180+ Power Words To Use For Writing Emotional Headlines“.
Power Words
Woorden die je lezer overtuigen!
In koppen waar op geklikt wordt!
De woordenlijst deed mijn gedachten terugkeren naar 1983: de Sociale Academie. Een docent reikte ons de ‘Kretologiemixer: een hulp bij zinvolle discussie’ aan.
Hiermee werd het een fluitje van een cent om, als onzekere stagiaire, een aardige duit in het zakje te doen tijdens vergaderingen op de stageplek.
Door de imponerende – maar onzinnige – mix van termen durven mensen niet eens meer naar de betekenis te vragen. Maar willen wel stiekum weten waar het in hemelsnaam over gaat…
Fascinerend hoe je met prikkelende woorden gebakken lucht kunt verkopen.
Verpakking is alles.
En overdrijving werkt; voorbeelden genoeg op internet.
Als manager van je eigen blog moet je steeds weer prikkelende koppen verzinnen voor jouw ideale klant.
Maar jij kunt dat nu ook! 🙂

Ik dacht: die ‘180+ Power Words’ zijn ook goed te combineren tot koppen waar mensen op klikken. Zo ontstond de
‘Kretologiemixer voor Knallende Koppen & Knoppen’.
Klik op deze link en hij komt er meteen aan.
Geen e-mailadres nodig.
Hiermee maak je moeiteloos de spannendste koppen voor je blog.
Koppen waar een lezer zó nieuwsgierig van wordt dat hij er even op MOET klikken.
Veel plezier ermee in deze vakantie-/komkommertijd!
Enne.. vergeet het zout niet 😉
Toe aan serieuzere info? Kijk dan hieronder:
Speciaal voor coaches, dienstverleners
en online-cursus makers:
Ontdek 5 simpele headline technieken voor meer verkopen

RT @WebsiteCoachRdW: Prikkelende blogtitels verzinnen? “Kretologiemixer voor Knallende Koppen & Knoppen” http://t.co/GDuFVeZTLW 🙂
Meer bezoekers? Gebruik Power Words in je blogtitel https://t.co/OUwGcXeopM