Website Coach

Samen naar een beter resultaat

  • Homepage
  • Blogs

8 juni 2020 door Riet Reageer

Pakkende titel maken, om supergemotiveerde klanten te krijgen

Ooit heb ik een prijzig dieet gevolgd, drie maanden lang.
Mijn gewicht was niet eens de reden.
De bijhorende supplementen waren ècht niet goedkoop.

Toch twijfelde ik geen moment om die investering te doen. 
Door één korte testimonial:

“Ik zat in een burn out maar had binnen 4 dagen mijn energie weer terug”. 

BENG!

Ik herkende “burn out” (zat ik ook in).
En “Snel mijn energie terug” – nou, ik wilde niks liever dan DAT. 

Het was een fikse opgave, dat hele dieet. 
Ik mocht in het begin een heleboel dingen niet eten. Van wat overbleef moest ik wekenlang elke dag ieder grammetje afwegen. 

Maar ik was SU-PER-gemotiveerd, 

Mijn energie terug: dat duurde bij mij wel iets langer dan 4 dagen (ik zat ook al langer in een burn out dan de testimonial-gever).

Maar omdat ik gaandeweg wat kilootjes kwijtraakte gaf het dieet me een gevoel van controle, iets wat ik tijdens die burn out helemaal kwijt was.
Ook leuk natuurlijk dat mijn favoriete kleding weer lekkerder zat.

De naam van het dieet was iets van ‘gezondheidsreset’. Of whatever… die testimonial is me véél beter bijgebleven.

Ik had nooit beseft dat ik een ‘gezondheidsreset’ nodig had, wanneer de link naar mijn probleem niet gelegd was; en zeker ook niet mijn verlangen aangeraakt werd.

Hoe krijg je zelf ook zulke supergemotiveerde klanten?

Toen ik een nieuw aanbod ging lanceren stond ik voor de uitdaging: hoe kan ik een magnetische en pakkende titel maken voor mijn aanbod?
Zodat mensen dóórklikken om er meer over te weten te komen. En klant willen worden natuurlijk.

Zelf trapte ik ook snel in de valkuil van het noemen van een methode. 

De beruchte ‘blinde vlek’.

Bij een leek doet dat geen belletje rinkelen.

Een pakkende titel maken die raakt èn beklijft, hoe doe je dat?

Wat een titel magnetisch maakt, is wanneer er een onweerstaanbaar Resultaat in opgenomen is. 

Het Taxi-Trucje blijkt ook nu heel handig, om niet te verzanden in de naam van je methode.

Stel dat ik een chaoot ben, dan is het handig om te weten dat ik dankzij het aanbod, ook een manier leer om veel gestructureerder te werken.

Maar heb ik wel zin om dat te leren?
Het Resultaat is belangrijker. Bijvoorbeeld dankzij het leren van een Structuur kan dat zijn: een hoop Tijdwinst. Beter nog, is wat ik allemaal kan doen met al die uitgespaarde tijd?
Dat is wat op een dieper nivo motiveert.

Koppen Die Klikken?

Speciaal voor coaches, dienstverleners en online-cursus makers:

Ontdek 5 simpele headline technieken voor meer verkopen

Download nu het Gratis Mini-Book van De Conversie Club

* is een affiliate link dwz. dat ik een kleine commissie krijg als jij iets bij hen bestelt, na het klikken op deze link. Het kost jou verder niets en het is voor mij een leuke motivatie om te blijven bloggen.

Categorie: Slimmer klanten werven

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Meest gelezen:

  • Gratis website vergelijken: JouwWeb, Jimdo, Wix, Weebly, WordPress.com. En SquareSpace
  • Online training maken: met LearnDash
  • Foto verkleinen: werkt in je voordeel
  • Eenvoudig tekst toevoegen over een foto
  • Welk lettertype is dat?
  • Linken naar een plek binnen een pagina: met anchorlinks
  • Hoe maak je een email link in WordPress, spam-safe

Onderwerpen:

  • Afbeeldingen in je blog (8)
  • Algemeen (6)
  • Beeldend kunstenaars (1)
  • Bloggen (17)
  • Boeken – aanraders (1)
  • Gevonden worden (18)
  • Grafische vormgeving (6)
  • Handige tools (12)
  • MailChimp (1)
  • Online training (2)
  • Slimmer klanten werven (30)
  • Testimonial (8)
  • Twitter-tips (1)
  • Video (3)
  • Website sneller maken (4)
  • Wordpress (40)

WordPress

  • Website onderhoud
  • Hoe maak je een email link in WordPress, spam-safe
  • Met anchorlinks: linken naar een plek BINNEN een (andere) pagina
  • Helpt jouw 404 pagina je bezoeker, of jaag je hem weg?
  • Stop Spam met Honeypot for ContactForm 7
LEES MEER

Gevonden worden

  • SSL certificaat
  • Met anchorlinks: linken naar een plek BINNEN een (andere) pagina
  • Helpt jouw 404 pagina je bezoeker, of jaag je hem weg?
  • Meer bezoekers met een optimale beschrijving van je afbeeldingen
  • SEO booster: kennisbank op je website
LEES MEER

Bloggen

  • Gratis website vergelijken: JouwWeb, Jimdo, Wix, Weebly, WordPress.com. En SquareSpace
  • Overzicht in je website met Categorieën
  • Meer bezoekers? Gebruik Power Words in je blogtitel
  • Overtuig je lezer: in 4 stappen
  • Moestuintje of Blog?
LEES MEER

Slimmer klanten werven

  • Email funnel maken
  • “Heb jij de oplossing voor mijn probleem?
  • Je aanbod Magnetisch maken
  • Messcherpe Teksten en Magnetische Titels
  • Pakkende titel maken, om supergemotiveerde klanten te krijgen
LEES MEER

Handige tools

  • Website onderhoud
  • Backups maken – zo raak je niks kwijt
  • Email funnel maken
  • SEO booster: kennisbank op je website
  • Eenvoudig contactformulier op je wordpress website
LEES MEER

Snelle uitleg over:

Klanten werven | SEO |
WordPress | Websitebouw

Connecten?

linkedintwitterfacebook

Privacy verklaring
Algemene info WebsiteCoach

Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Log in

Ook deze website gebruikt cookies: om de website goed te laten werken, en anoniem het gebruik van de website te analyseren.
En cookies waardoor jij feedback kunt geven of berichten kunt delen op social media.
OkNeeInfo
Mijn cookie instellingenherzien