Maak zelf je
Professionele & Klantwervende website

Irene Boonstoppel,
Lekkerinjeondernemersvel.nl

Zelf mijn website bouwen riep enorm veel vragen op. Maar ik had geen tijd en energie om alles zelf uit te zoeken. Gelukkig werd ik in de training als het ware bij de hand genomen en kon ik simpelweg - met de uitleg en de instructiefilmpjes ernaast - alles uitvoeren wat nodig was.
Inmiddels zijn de eerste complimenten en inschrijvingen al binnen!

Wat levert deze training je op?

1

Een website die vertrouwen wekt

De eerste indruk telt.

2

Je kunt je nieuwe ideeën direct online zetten

Nooit meer wachten tot iemand anders tijd voor je heeft..

3

Je weet hoe je van bezoekers klanten maakt

Je leidt je bezoeker bijna ongemerkt naar de gewenste actie

4

Je bespaart kosten voor een webbouwer

Die misschien niet eens begrijpt wat jij bedoelt.

5

Je hebt keuze uit 3 professionele designs

Modern, stabiel & 'responsive': mooi op ieder schermformaat.

6

Je kunt snel online

Volg de RocketLaunch lessen, herkenbaar aan het raket-icoon.

7

Je kunt werken in je eigen tempo

Op de momenten dat het jou uitkomt.

8

Je kunt daarna meerdere websites maken

Met alle opgedane kennis weet je precies wat nodig is.

9

Hulp en inspiratie is aanwezig

In de besloten facebookgroep met andere ondernemers.

10

Na betaling krijg je direct toegang

Volg de lessen vanaf je tablet, laptop of PC.

(Leer je liever LIVE, met persoonlijke begeleiding, in een kleine groep? Klik dan hier)

Succes met je Site - hoe?

Een goede voorbereiding

"Eerst schuren. Dan pas schilderen."

Je websitebezoeker wil weten: "Hebben wij een klik?"
Maar wie is je ideale websitebezoeker, die klant kan worden?
En wat kun jij voor hem betekenen?

In enkele praktische oefeningen krijg je zicht op je doelklant - of ideale deelnemer - en ga jij je onderscheiden van je concurrenten.

Vervolgens giet je dit in een pakkende korte zin, waarmee je jezelf helder en kort introduceert op je website.
Je kunt 'm tevens gebruiken op al je Social Media kanalen.

'Look & feel' bepalen: thema kiezen en inrichten

Uitstraling, inhoud, usability, vindbaarheid.

Een goede eerste indruk is mede afhankelijk van de uitstraling.
Deze wordt bepaald door 'thema' (de layout), door de inhoud, en door de gebruikersvriendelijkheid.

In de training heb je keuze uit drie professionele converterende thema's.  

Bij het inrichten word je aan de hand genomen: met heldere teksten, afbeeldingen en stap-voor-stap video's die je, als het nodig is, kunt stopzetten en terugspoelen om op je gemak te bekijken.

Klantwervende structuur

Leid je bezoeker naar de door jou gewenste actie

In de training vind je welke pagina's en content minimaal nodig zijn op een klantwervende website. 
Plus tips & tools waarmee je je bezoeker naar de door jou gewenste actie (ver)leidt.

"The money is in the list":  mensen die jou niet kennen moeten minimaal 7x van je horen alvorens ze van je kopen.
In de training vind je tips & tools om je nieuwsbrief regelmatig uit te geven en je emaillijst te laten groeien.

Snel lanceren?

Hoe sneller je live gaat, hoe eerder je klanten kunt werven.

Volg de RocketLaunch lessen om je website snel live te zetten.

Deze lessen herken je aan het raket-icoontje. Je kunt dan snel starten met klanten werven.

Overige lessen en achtergrondtips kun je later nog doornemen. 

BONUS: module 'Bescherm je WordPress website'

Alles wat je moet weten om je site veilig te houden.

WordPress is een betrouwbaar systeem.
Omdat WordPress  zo populair geworden is, is het een interessant doelwit voor hackers. 

Mede daarom komen er regelmatig updates uit. 
Ook om de ontwikkelingen op internet bij te houden komen er updates uit van zowel WordPress als plugins. Die moet je in de gaten houden.

Vier gratis plugins maken het je gemakkelijk. In een paar minuten per week bescherm je je website: een veilig gevoel!

Wat leer je concreet?

Hoe maak je

een Pagina, het Menu, een Blogbericht, een Contactformulier.

Hoe plaats je

een afbeelding, een pdf, video, audiobestanden.

Waar vind je goede gratis stockphoto's

Voorkom onverwachte boetes.

Hoe maak je je website goed vindbaar

Leer wanneer Google je website graag hoog positioneert.

Hoe kies je veilige plugins

En mijn lijstje met handige Must-Have plugins.

Wat betekenen de WordPress termen

Header, footer, widgets, plugins: onderweg leer je alle ins en outs.

Wat is een blog en wat kun je ermee

Gouden combinatie: blog, Social Media en nieuwsbrief.

Hoe verzend je een nieuwsbrief

En hoe koppel je 'm aan je gratis weggever.

Hoe bouw je een emaillijst op

Bouw een community van fans, dit worden je klanten.

Wanneer gebruik je een landingpage

Mèt voorbeeldtekst, zodat-ie 'converteert' = klanten oplevert. 

Bouw zelf je
Professionele & Klantwervende Website

Volg de lessen in je eigen tempo. Thuis, vanaf je eigen PC.

  • Duidelijke instructiefilmpjes, tekst en afbeeldingen
  • Geen technische kennis nodig
  • Je leert hoe je klanten werft met je website
  • Ondersteuning in veilige, besloten facebookgroep
  • Na betaling ontvang je meteen inlogcodes
  • Lifetime toegang tot de online leeromgeving
  • Advies over goede WordPress hosting
  • Inbegrepen: 3 professionele responsive thema's
  • RocketLaunch lessen: Sneller-lanceren-module 
  • RocketLaunch Challenge: deel je deadline in facebook
  • BONUS: module 'Bescherm je WordPress website'
  • BONUS: 'Hoe kies je een veilig WordPress theme'

€ 247

je kunt hierna zelf meerdere websites bouwen

Wie ben ik:

Mijn naam is Riet de Wit. Als grafisch vormgever ontwierp ik in 1999 mijn eerste website en gaandeweg werd het maken van websites steeds meer 'mijn ding'.

Op zoek naar een geschikte blogtool voor een klant stuitte ik in 2009 op WordPress.
De combinatie van WordPress en het doen van je eigen marketing is ideaal: je kunt inhoud plaatsen wanneer het jou uitkomt, en zo vaak als het jou uitkomt.

In mijn bedrijf WebsiteCoach bundel ik mijn ervaring als grafisch vormgever met marketingkennis, om éénpitters en kenniswerkers te helpen zelfstandig klanten te werven via internet.
Dit doe ik door te adviseren, coachen en trainen in het bouwen en up-to-date houden van een klantwervende website. Zowel één op één, als in kleine groepen.

Riet de Wit

WebsiteCoach

De SUCCES aanpak:

S

Start: met een goede voorbereiding

Achter iedere converterende website zit een plan. Je ziet het er misschien niet direct aan af. Maar er is goed over nagedacht.
Om jouw website doelgericht in te richten breng je eerst een aantal belangrijke dingen in kaart. De training bevat oefeningen die je hierbij helpen.

U

of JIJ? Wie help jij, en hoe spreek je hem aan?

Je aanbod stem je af op je ideale klant. Dit gaat verder dan ‘iedereen die last van stress heeft’. Wie help jij het liefst, het best?
Hierdoor word je herkenbaar voor je ideale klant, werk jij effectiever en onderscheid je je van je concurrenten.
En heb je eigenlijk wel concurrenten? Als je je weet te onderscheiden valt dat meer mee dan je denkt.

C

Content. En layout.

Welke pagina's je heb je nodig op een klantwervende website?
Hoe neem je je bezoeker op elke pagina bij de hand, zodat hij doet wat jij verwacht?
Layout: Hoe gaat je Homepage er uitzien? Wat komt er in de header, zijbalk, footer op elke pagina? Alle onderdelen worden uitgelegd.
Met uit te printen layoutvellen maak je een plattegrond van je website. Daarna bouw je doelgericht en snel.

C

Creëren van de website

In deze stap ga je concreet bouwen. Alle stappen wordt uitgelegd in heldere taal, met duidelijke afbeeldingen en video's.
Je kunt natuurlijk meteen beginnen, want na betaling krijg je meteen de inlogcodes toegestuurd. Maar voor een effectieve klantwervende website raad ik je aan de voorbereiding niet over te slaan.

E

Emailmarketing

The money is in the list: mensen moeten plm. 7 maal van je horen alvorens iets van je te kopen.
Zorg dat je toestemming krijgt om mensen je blogs toe te mailen. Met een gratis weggever verlaag je de drempel om een emailadres achter te laten. In de training maak je een account aan bij MailChimp en plaats je een inschrijfformulier op je website.

S

SEO: word gevonden door Google

Hoe mooi je website ook is: hij moet gevonden worden vóórdat er ook maar iemand klant door kan worden.
Hoe word je dikke vriendjes met Google zodat je website goed scoort in de zoekmachine?

S

[bonus] Strategie: krijg nieuwe klanten zonder acquisitie

Bloggen, nieuwsbrieven versturen, promoten op social media, meer bezoekers krijgen op je website... er is genoeg te doen. 
Wat is een logische werkwijze? Welke taken kun je automatiseren? Méér doen - in minder tijd. Ook dat vind je in de training.

 

Bouw zelf je
Professionele & Klantwervende Website

Volg de lessen in je eigen tempo. Thuis, vanaf je eigen PC. 

  • Duidelijke instructiefilmpjes, tekst en afbeeldingen
  • Geen technische kennis nodig
  • Je leert hoe je klanten werft met je website
  • Ondersteuning in veilige, besloten facebookgroep
  • Na betaling ontvang je meteen inlogcodes
  • Lifetime toegang tot de online leeromgeving
  • Advies over goede WordPress hosting
  • Inbegrepen: 3 professionele responsive thema's
  • RocketLaunch lessen: Sneller-lanceren-module 
  • RocketLaunch Challenge: deel je deadline in facebook
  • BONUS: module 'Bescherm je WordPress website'
  • BONUS: 'Hoe kies je een veilig WordPress theme'

€ 247

je kunt hierna zelf meerdere websites bouwen

Heb je vragen? Stuur me een mailtje.


Copyright Website-Coach © 2017