Veel bedrijven hebben een website waarin ze vertellen wie ze zijn en wat ze doen, en dat is het dan.
Ook al zien websites er flitsend uit, scoren hoog in de zoekmachines; dan nog is het maar de vraag of bezoekers van zo’n site actie ondernemen om klant te worden.
De concurrentie heeft namelijk ook een hele mooie website.
Wat doe je dan? Hoe ga jij passende klanten werven?
Hoe overtuig je een bezoeker ervan dat jij de juiste persoon bent voor zijn vraag?
Wanneer je je inleeft in de bezoeker dan kun je je tekst zodanig schrijven dat deze zich aangesproken en begrepen voelt. Zo wordt de kans dat hij voor jou kiest al een heel stuk groter.
En al helemaal als jouw dienst de perfecte oplossing is voor zijn probleem.
Wees helder in wat je voor iemand kunt betekenen, in plaats van een ‘roepende in de woestijn’.
Denk vanuit de bezoeker: wie is hij? en met welke vraag komt hij op jouw site terecht?
Beschrijf zijn vragen zodat je bezoeker zich erin herkent en begrepen voelt.
En beschrijf vervolgens hoe jouw oplossing zijn leven positief verandert.
Mensen willen graag weten met wie ze in zee gaan.
Vertel iets over jezelf: waarom doe jij dit, wat is je passie? Wie heb je nog meer geholpen?
Heb je er een opleiding ervoor gedaan, welke ervaring heb je.
Een foto mag eigenlijk niet ontbreken.
De pagina over jou is om vertrouwen te wekken in jouw capaciteiten en deskundigheid:
de pagina over jou is een verkooppagina.
Je website is je basis voor je online marketing, stippel je marketingstrategie uit met het stappenplan.
RT @WebsiteCoachRdW: Slimmer klanten werven – Blog http://t.co/cTDasF7oCz
RT @WebsiteCoachRdW: Slimmer klanten werven. Blog http://t.co/DO6nrFW7