Vraag je je voortdurend af hoe het anderen wél lukt om een goedlopend bedrijf te runnen met hun website?

​​En wil jij ook méér klanten die als vanzelf komen:

  • klanten die voor jou kiezen omdat ze een oprechte KLIK met jou voelen

  • waardoor jij op een prettige manier een constant inkomen genereert 

​Klinkt goed hè?


Maar je vraagt je af hoe je dat voor elkaar krijgt.
Want jouw website heeft tot nu toe alleen maar geld (en tijd) gekost...


Terwijl je regelmatig blogt, je hebt al een e-maillijst opgebouwd, en je geeft ook een nieuwsbrief uit. Je post op social media, je adverteert...


Je doet echt alles waarvan je hebt gehoord dat het meer zichtbaarheid en dus meer klanten  oplevert. 

Maar de resultaten blijven achter. Heel frustrerend.


Jammer van je tijd en energie. Die kun je niet meer aan bestaande klanten besteden.


Maar wat is hier aan de hand? En wat ga je eraan doen?

Het punt is: Er zit geen samenhang op je website

(de grootste fout die ondernemers maken).

Het is allemaal een beetje hap-snap. Los zand.

Daar kun je geen klanten mee aantrekken.

De rode draad ontbreekt.


Er is geen Plan.

Achter iedere winstgevende website zit een Plan!

Je ziet het er misschien niet direct aan af. Maar er is goed over nagedacht:


er is vantevoren een Strategie uitgestippeld.

​Aisha Trimbach

​Pilates en GYROTONIC® docent

Door de strategiesessie heb ik een beter beeld gekregen van de mogelijkheden om mijn praktijk te laten groeien. Ik heb me laten verrassen door Riet’s aandachtige aanpak.
Zij destilleerde eerst uit mijn verhalen heel helder mijn kwaliteiten, doelen en motivatie en overtuigde me dat ik mezelf met deze verhalen goed zou kunnen profileren.

Dat was nieuw, ook wel een beetje eng; ik ben niet zo van de zelfpromotie en had geen idee dat ze interessant genoeg zouden zijn om op mijn website te zetten. Door de open sfeer was het gemakkelijk om hierover van gedachten te wisselen en me voor te stellen hoe ik dat kan doen op een manier die bij me past.

Daarna keken we naar de praktische zaken waardoor ik mijn praktijk kan laten groeien.
Dankzij deze strategiesessie weet ik welke stappen ik op de korte en langere termijn kan nemen om mijn plannen te verwezenlijken.

Het is minder moeilijk dan ik dacht!

​Wie ben ik?

Mijn naam is Riet de Wit. Na 30 jaar ervaring in grafisch ontwerpen, creëren en uitvoeren en 15 jaar in het bouwen van websites merk ik dat mijn drijfveer vooral ligt in het waarachtig verbinden van mensen.

Websites zijn een geweldig middel tot verbinden.


Mijn talent is om de sterke kanten van mensen helder te krijgen en deze te vertalen naar een aantrekkelijke website. Zodat zij op hun beurt met eigen talenten weer een ander kunnen helpen.
Dat is immers het hele idee van het hebben van een talent, is mijn overtuiging.

Jammer genoeg zie ik nog steeds websites van coaches, trainers, consultants die geen zicht hebben op het grotere plaatje waarbinnen hun website past. Ze hebben geen plan, geen strategie, ze ‘doen maar wat’ in de hoop dat er klanten komen. 

  • Ze worstelen met zichtbaar te worden.
  • Of ze hebben het juist alleen maar over zichzelf.
  • Of ze snappen niet hoe ze hun waarde overtuigend over te brengen waardoor ze ook geen hogere prijzen kunnen vragen.
  • Of ze krijgen überhaupt hun website niet eens af. 

In mijn programma Succes met je Site neem ik je mee naar jouw gebruikersvriendelijke en lucratieve website zonder technisch gedoe. 

  • Naast dat mogelijk techniek je belemmert zou het kunnen dat je jezelf via je mindset blokkeert om nu echt je website en dus jezelf en je bedrijf zichtbaar neer te zetten - en weet je het: zit alleen maar tussen je oren.

    Met behulp van de snelle Matrix gesprekstechniek ruimen we effectief die beren op jouw weg op. Je hoeft mij daarbij niet eens te vertellen waar het precies over gaat. Je hoeft geen trauma’s te herbeleven.
    Deze gesprekstechniek is zo simpel dat ikzelf ook nog steeds verbaasd sta van de snelle, effectieve en positieve resultaten.

Door mijn jarenlange ervaring met het bouwen van winstgevende websites, mijn marketingkennis en mijn empathisch vermogen leg ik je helder uit wat werkt op jouw website, en wat niet, om sneller klanten aan te trekken.

Wat maakt jouw website tot verkoopmachine?

Stel dat een bezoeker op je website komt en denkt: “Hé, dit gaat precies over mij!”
Hij blijft dan op jouw website verder lezen (dat vindt Google ook erg leuk).

Kruip in het hoofd van je bezoeker en vraag je af:

  • Wat speelt zich daar af, wat houdt hem bezig?
  • Waar zoekt hij een antwoord op?
  • Wat is de dieperliggende oorzaak van het probleem waar hij mee worstelt?
  • En wat is jouw oplossing? 


Beschrijf DAT op je website. In herkenbare voorbeelden en aansprekende taal.

​Zó gooi jij hèt haakje uit ​waarmee je vis vangt.

​Jannette van Gelder,

​moeddoetgoedonline.nl

​Riet heeft op basis van een korte screening van mijn website gerichte en goed toepasbare tips gegeven, hoe mijn website beter bezocht te krijgen.
Na de verbeteringen had ik in 2 dagen meer bezoekers dan voorheen in 2 weken!

Naarmate je beter de vragen en problemen van je bezoeker begrijpt en beantwoordt, des te makkelijker het is dat ze klant bij je worden. 


Hoe preciezer je aansluit op zijn problemen en behoeftes,
hoe hoger de prijs die je kunt vragen.

Je bedrijf groeit, je omzet en winst groeit.

En jij groeit op persoonlijk vlak, omdat je je zelfverzekerder voelt en nu exact weet wat je hebt te doen om via je website meer klanten te krijgen.


Maar misschien twijfel jij nog aan de hoogte van jouw prijzen? Zeg je dingen tegen jezelf als:
“Ik ben niet goed genoeg, anderen kunnen het veel beter. ”
“Wie zit er op mij te wachten?“


Of je stelt het uit:
“Ik mis de juiste vaardigheden.”
“Ik heb (nog) niet de juiste opleiding - diploma - papieren.”


Of je denkt:
“Ik ben te oud om nog al deze nieuwe dingen te leren.”

Misschien heb je je er bij neergelegd dat je website er maar wat bij hangt:
“Ach, het wordt toch nooit zoals ik het wil.”

Mislukkingen en frustraties uit het verleden, beïnvloeden je toekomstig succes.
Zo jammer. Want dat is niet nodig.

​Marlène Beckers

​marlene-exclusive.nl

​Ik durfde geen hogere prijzen vragen maar besef nu waar dat vandaan kwam. Op dieper niveau is er iets getransformeerd op gebied van mijn eigenwaarde.

Ik ben nu niet meer wie ik was: het klinkt te mooi om waar te zijn, maar de verandering is diep en blijvend en zet dóór.

Ik wist al wel waar ik voor sta, maar zie nu ook beter welke waarde ik lever en hoe ik dat kan overbrengen, en ik vraag nu betere prijzen zonder angst dat men dat te duur vindt.
Ik ben blij met dit mooie resultaat dat al in 3 coachsessies werd bereikt.

De nuchterheid en humor die Riet zo eigen is en het feilloos spreken van de taal van mijn klant, maken dat ik haar en haar manier van werken zo waardeer.

Mogelijk heb je ondertussen veel geld en/of tijd uitgegeven aan techniek, tools, tips, trucs, challenges, trainingen die toch nog te weinig klanten opleveren?

Ik vind dat techniek en tools geen belemmering voor jou mogen zijn. Jij wilt veel mensen bereiken en hen helpen. Ze hebben jouw expertise hard nodig.

Na 15 jaar ervaring in websites bouwen weet ik het volgende: een winstgevende website die continu klanten aantrekt, dat zit ‘m echt niet in het gebruik van techniek of trendy tools.

Groeien met je bedrijf, via je website die gemakkelijker klanten aantrekt?

Ik snap dat je dat graag wilt. Daarom heb ik speciaal voor jou het 3 maanden Succes met je Site programma ontwikkeld zodat jij met je website gemakkelijker en sneller klanten krijgt.

Programma - In 7 Stappen naar Succes met je Site:

​S

​START met ​jouw Plan

​​Dit plan is hèt stevige en strategische fundament dat richting, input èn focus geeft zodat je klanten krijgt die zich als vanzelf aanmelden voor jouw aanbod.

  • Je missie en visie worden helder, dit geeft je een enorme boost om gefocused aan de slag te gaan om gemakkelijker de juiste klanten te krijgen
  • Je krijgt je doelklant helder die jij echt voor jou kiezen en jouw waarde inzien
  • Je krijgt meer vertrouwen in hoe jij jezelf succesvol naar buiten profileert terwijl je dicht bij jezelf blijft

​U

U of JIJ: wie is ​je klant?

​In deze stap duik je nog dieper in het hoofd van jouw doelklant, zodat je beter aansluit op zijn denkproces en je klant gemakkelijker binnenhaalt.

  • Je leert aan te haken bij je bezoeker en vangt zijn aandacht
  • Je overtuigt hen bij jou te kopen
  • Jouw website wordt jouw topverkoper die 24 uur dag voor jou aan het werk is - dus ook terwijl jij slaapt

​C

​​Content & Layout kiezen: wat plaats je waar op je website?

Je website leidt je bezoeker ongemerkt naar de actie die jij wil: bijvoorbeeld Contact opnemen met jou.

  • Je bezoeker wordt voortaan niet meer afgeleid door overbodige toeters en bellen of een overload aan informatie
  • Je website wordt overzichtelijker zodat je bezoeker sneller antwoord op zijn vraag vindt
  • Door overtuigende content neemt de bezoeker gemakkelijker contact met je op

​C

​​Creëren van de website

Je winstgevende website staat nu voor jou klaar, om te vullen met jouw wervende content op de juiste plek. We zetten we de puntjes op de i om jouw website om te zetten tot marketingmachine.

  • De juiste techniek en tools zijn al geïntegreerd, dus jij bent geen tijd kwijt aan uitzoeken van techniek en tools
  • Je website is goed leesbaar op smartphones en tablets
  • Je website voldoet aan de AVG- en Cookie-voorschriften
  • Je website groeit met jou en je bedrijf mee

​E

E-mailmarketing

​Het kanaal e-mailmarketing staat nog steeds op nummer 1 in de top 3 belangrijkste online kanalen (Bron: Frankwatching ‘Email Benchmark 2019’). Daarom is dit dè beste manier om Top Of Mind te blijven bij je lezers en met hen een warme vertrouwensband op te bouwen.

  • Het aantal bezoekers naar je website stijgt
  • Meer klanten melden zich aan voor je aanbod
  • We werken aan jouw aantrekkelijke gratis weggever zodat je continu klanten binnenhaalt

​S

​​SEO: beter gevonden worden in Google

Je hoeft echt niet alle trucjes te kennen om goed te scoren in Google. Gelukkig zijn er een paar makkelijke stappen die veel meer verkeer naar je website opleveren. Die heb jij straks in handen.


  • Je komt hoger in Google
  • Je wordt op Google gemakkelijker door jouw doelklant gevonden

​S

​​Social Media​

​Je gaat met mijn social media expert aan de slag, met een slimme social media strategie om zichtbaar te worden bij jouw doelklant.

  • Je bespaart tijd omdat je nu de juiste keuzes maakt op welke kanalen aanwezig te zijn
  • Je bespaart geld omdat je minder hoeft te investeren in adverteren om aan klanten te komen

​​Het geheel is een vliegwiel dat je af en toe aandraait, waardoor de aanvragen van klanten blijven binnenstromen.

​Het programma start op 1 november 2019

​Jouw investering:

Je komt na klikken in een beveiligde betaalomgeving.

Eerst met mij in gesprek?
Vraag hier het gratis ‘Succes met je Site’ gesprek aan.

In het programma:

  • Werk ik 1 op 1 live samen met jou aan je strategische websiteplan zodat je gegarandeerd bent van het aantrekken van goedbetalende klanten
  • Leer je welke content jouw klanten aanspreekt
  • Coach ik jou persoonlijk wanneer je vastloopt

Dit programma is voor jou als je:

  • bereid bent te investeren in je bedrijf en in jezelf
  • graag meer klanten wil krijgen zonder alle netwerkborrels af te lopen
  • je bedrijf en je inkomen wil laten groeien
  • bereid bent tijd en energie in het programma te steken

Dit programma is niet voor jou als je:

  • je blijft hopen dat klanten vanzelf komen
  • geen extra klanten nodig hebt
  • niet wil groeien met je bedrijf
  • je denkt dat je dit ‘er wel even bij’ doet
  • als je echt liever niets met je pc wil doen - hoewel je daarna precies weet wat je wil uitbesteden en daar tevens de juiste personen voor kunt selecteren

​Opbouw programma

Week 1
  • ​in een 1 op 1 website-strategie-sessie gaan we samen de diepte in om jouw klantwervende websiteplan te maken. Hiermee hou je focus gedurende het hele traject en behaal jij jouw doelen en resultaten.
Week 2
  • ​​We zoomen in op jouw doelklant zodat jij gemakkelijker klanten krijgt.

  • Bepalen van het meest aantrekkelijke aanbod voor jouw doelklant.
Week
​3 + 4

​​Jouw gedegen fundament komt in deze fase tot leven. Even lekker de diepte in omdat dat uiteindelijk méér oplevert dan snel-snel je website vullen met content die niemand aanspreekt.

  • Je leert hoe je in het hoofd kruipt van jouw doelklant waardoor de content die je gaat maken helemaal op zijn lijf geschreven is.
Week
​5
  • ​Mijn team levert jouw website op met de belangrijkste wervende pagina’s in een overzichtelijke en strategische structuur. 
  • Hierdoor is je website meteen zodanig ​samengesteld dat jij je bezoeker ongemerkt bij de hand neemt en hij daardoor sneller de actie neemt ​die jij verlangt.
    Dat kan zijn: contact opnemen, iets aanvragen of downloaden, etc. - wat jij wil.
Week
​6
  • ​We vullen de belangrijkste wervende pagina’s met jouw content en afbeeldingen. 
  • Je leert hoe je pagina’s maakt en hoe je je blog inricht. 
  • Voortaan is je website goed vindbaar voor Google.
Week
7
  • ​We gaan de landingpagina voor je gratis weggever ​vullen, volgens een beproefd template.
  • We maken je e-mailmarketing account aan, uploaden je gratis weggever en plaatsen je inschrijfformulier op de landingpage
  • We werken samen aan het plaatsen van 3 klant-aantrekkelijke blogs. Deze worden onderdeel van de klantroute naar de landingpage voor je gratis weggever
  • We lanceren je winstgevende website!
Week
​​8
  • ​Je gaat aan de slag met het opzetten van jouw Social Media Strategie in samenwerking met ​de socialmedia expert uit mijn team. 
  • Zo krijgt jouw gratis weggever de aandacht die het verdient en stromen daarna goedbetalende klanten voor je betaalde aanbod als vanzelf naar binnen.
Week
​​9​+10
  • ​We schrijven nog 3 blogs voor op de website en plaatsen korte tekstjes met linkjes naar deze blogs op social media.
Week
​11
  • ​Nu gaan we je landingpagina vullen voor je high-end aanbod, volgens een beproefd template.
Week
​12
  • ​We eindigen met nog 3 klant-aantrekkelijke blogs.
    Deze zijn onderdeel van de klantroute naar de landingpage voor je high-end aanbod.

Investering:

Je komt na klikken in een beveiligde betaalomgeving.

Start: 1 november 2019

Eerst met mij in gesprek?
Vraag hier het gratis ‘Succes met je Site’ gesprek aan.

​Veelgestelde vragen:

​​Is het een online programma of krijg ik ook persoonlijke begeleiding?

​Is dit voor gevorderde ondernemers of is het ook voor starters?

​Is het programma meer geschikt voor de offline of voor de online ondernemer?

​Ik ben best druk. Heb ik wel 3 maanden de tijd hiervoor?

​​Ik hoorde dat WordPress niet veilig is

​​Wat als ik heel specifieke wensen heb?

​Ik heb al van alles geprobeerd, wie zegt dat dit gaat lukken?

Ik heb al een website en domeinnaam

​​Wat als de data mij niet uitkomen?

​​Wat maakt jou anders dan andere websitebouwers?

Investering:

Je komt na klikken in een beveiligde betaalomgeving.

Start: 1 november 2019

Eerst met mij in gesprek?
Vraag hier het gratis ‘Succes met je Site’ gesprek aan.

W​acht niet te lang:
Ik heb ​ruimte voor
3 pilot-kandidaten.

Daarna gaat de prijs omhoog
naar 1x € 3.497 ​

of 3x € 1.​217